اتوماسیون سازمانی

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست؟

اتوماسیون اداری، ابزاری است که برای مدیریت مکاتبات، گردش کارها و مستندات در سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌کار می‌رود. این نرم‌افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی سازمان در ارتباط است و استفاده از یک نرم‌افزار ساده، جامع و کاربرپسند بسیار حائز اهمیت است. نرم‌افزار اتوماسیون اداری چالیش، با ارائه یک رابط کاربری تحت وب ساده و حرفه‌ای، دستیار الکترونیکی مدیران و پرسنل سازمان بوده و می‌تواند امور سازمانی را مدیریت نماید، از جمله:

■ انجام مکاتبات با سازمان‌ها از طریق نرم‌افزار دبیرخانه و ارسال/دریافت نامه، فکس، ایمیل

■ گردش مکاتبات و فرم‌ها در کارتابل‌ها براساس ارجاعات یا فرآیندهای از پیش تعریف شده

■ مدیریت امور سازمانی پرسنل از قبیل مدیریت جلسات، قرارها، کارها، پیام‌ها و گزارش‌های کاری

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا اتوماسیون اداری چالیش را پیشنهاد می کنیم؟

■ طراحی و ساخت حرفه‌ای و کاربرپسند

■ ارتباط منسجم با دیگر نرم‌افزارهای چالیش در راستای پیاده‌سازی نرم‌افزارهای فرآیندگرا

■ پشتیبانی از تعدد شرکت‌ها در هلدینگ یا گستردگی جغرافیایی

■ ارائه خدمات استقرار و پیاده‌سازی کامل نرم‌افزار

  • ■ رابط کاربری تحت وب و واکنشگرا (Responsive) برای دسترسی آسان، سریع و امن به اطلاعات در هر زمان و از هر مکان
  • ■ افزایش بهره‌وری، سرعت و دقت در عملیات اداری و نظارت کامل بر عملکرد سازمان
  • ■ نرم‌افزار حرفه‌ای تحت وب با قابلیت استفاده بر روی انواع مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها
  • ■ انجام تمامی عملیات مرتبط با مکاتبات اداری به صورت کاملاً مکانیزه
  • ■ امکان تهیه انواع گزارش‌های کاربردی از مکاتبات و فرایندهای سازمانی
  • ■ بایگانی مکاتبات مطابق با ساختار دلخواه و دسترسی سریع به سوابق مکاتبات
  • ■ نرم‌افزار دبیرخانه تحت وب یا دسکتاپ (ویندوز) بر اساس انتخاب کاربر
  • ■ نرم‌افزار حرفه‌ای فرم‌ساز و مدیریت گردش کار چالیش
  • ■ نرم‌افزارهای دفترچه تلفن، تقویم، مدیریت جلسات، مدیریت کارها و تابلو اعلانات
  • مدیریت انواع نامه از قبیل نامه‌های وارده، صادره و داخلی
  • مدیریت انواع موجودیت در گردش نظیر یادداشت اداری، پیام، فرم‌های داخلی، مستندات داخلی و ایمیل
  • امکان تفویض پست، امضاء یا بخشی از اختیارات و نظارت بر کارتابل دیگران
  • امکان استفاده از بایگانی مرتبط با پست، شخص و سازمان
  • امکان طبقه‌بندی ورودی‌های کارتابل بر اساس مشخصات دلخواه کاربر
  • امکان انجام عملیات خودکار بر روی ورودی‌های کارتابل با استفاده از ابزار عملیات اتوماتیک
  • امکان ثبت حاشیه‌نویسی بر روی تصویر نامه به صورت متنی یا با قلم نوری
  • امکان استفاده از ویرایشگر داخلی، نرم‌افزار Word نصب شده یا Word Online برای ایجاد متن نامه
  • محیط جستجوی پیشرفته برای انواع ورودی‌های کارتابل به صورت متمرکز
  • امکان پیگیری دقیق و اطلاع از وضعیت مکاتبات با استفاده از درخت ارجاعات
  • امکان تعیین مهلت پاسخگویی و محدوده زمانی در زمان ثبت و ارجاع
  • امکان تعیین اولویت و طبقه‌بندی اسناد و اولویت‌بندی ارجاع
  • امکان ارتباط با سرویس مدیریت فکس (Fax Service)
  • امکان ارتباط با سرور ایمیل و مدیریت ایمیل در کارتابل
  • امکان استفاده از سرویس تبادل اطلاعات بین سازمانی چالیش برای پوشش سازمان‌های گسترده و هلدینگ‌ها
  • تهیه گزارش از زمان‌های استفاده هر کاربر، تعداد کارهای انجام شده در بازه زمانی مورد نظر در اتوماسیون اداری
  • تهیه گزارش‌های مقایسه‌ای از تعداد کارهای انجام شده و عملکرد پرسنل یا واحدهای سازمانی با یکدیگر
  • تهیه گزارش از وضعیت فرم‌های در گردش در کارتابل‌های مختلف و کنترل اتمام فرایند گردش فرم
  • گزارش زمان‌های صرف شده در گردش فرم‌ها و کنترل و بهبود زمان‌ها، در راستای افزایش بهره‌وری و سرعت‌بخشی به فرایندها
  • امکان تهیه گزارش از ورودی‌ها و خروجی‌های کارتابل بر اساس حوزه دسترسی
  • امکان اعمال انواع فیلترهای زمانی بر روی گزارش‌ها به صورت سالانه، ماهانه، فصلی و یا بازه زمانی دلخواه
  • امکان ایجاد و تهیه انواع گزارش‌های آماری و مدیریتی در محیط گزارش‌ساز پویا
  • امکان مشاهده جزئیات و تفکیک (Drill Down) گزارش‌های آماری انجام کارها در اتوماسیون اداری چالیش
image

نرم افزار مدیریت بیمارستان (HIS) چیست؟

امروزه تمامی پزشکان برای ایجاد پرونده پزشکی، مشاهده سابقه بیماران، تصمیم‌گیری در خصوص روند درمانی به منظور ارتقای کیفیت درمان، همچنین در تحقیق و بررسی موارد بیماری، نیازمند بایگانی اطلاعات بر روی کاغذ یا نرم‌افزار پزشکی و پرونده الکترونیک هستند تا تمامی اطلاعات علمی و اسناد پزشکی را در آن ثبت کنند. نرم‌افزار مدیریت بیمارستان با همین هدف طراحی و پیاده‌سازی شده است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا نرم افزار مدیریت بیمارستانی چالیش؟

یکی دیگر از دستاوردهای گروه نرم‌افزاری چالیش، ارائه نرم‌افزار مدیریت مطب و مراکز درمانی همچون درمانگاه، کلینیک، مراکز جراحی محدود و بیمارستان‌ها می‌باشد. ما با بهره‌گیری از تجربه و دانش برترین پزشکان و متخصصان داخلی و خارجی، توانسته‌ایم تخصصی‌ترین نرم‌افزار را در زمینه مدیریت بیمارستان عرضه نماییم. این نرم‌افزار دارای بانک اطلاعاتی ویژه هر تخصص، آزمایشات، لیست داروها و انواع تشخیص‌های پزشکی و روندهای درمانی است که برای پزشکان طراحی شده و باعث گردیده نرم‌افزار ما به عنوان الگو و مرجع اصلی در طراحی نرم‌افزار پزشکی و پرونده الکترونیک برای سایر شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین نرم‌افزار مدیریت بیمارستان چالیش تحت استاندارد جهانی HL7 و الگوهای بین‌المللی طراحی گردیده و تمامی تأییدیه‌ها و مجوزهای لازم را اخذ نموده است.

  • ■ سیستم پذیرش و ثبت اولیه بیماران
  • ■ مدیریت پرونده الکترونیک سلامت (EHR) شامل سوابق پزشکی، آزمایشات، تصاویر و گزارشات
  • ■ سیستم نوبت دهی آنلاین و مدیریت نوبت های ویزیت
  • ■ بخش های بستری و تخت های بیمارستانی
  • ■ سیستم اتاق عمل و برنامه ریزی عمل های جراحی
  • ■ سیستم صندوق و دریافت آنلاین صورتحساب ها
  • ■ سیستم ترخیص بیماران و صدور گواهی پزشکی
  • ■ سیستم امور قراردادها با بیمه ها و ارائه دهندگان خدمات
  • ■ سیستم حسابداری اطبا و پزشکان
  • ■ داشبورد مدیریتی و گزارشات آماری و عملکردی
  • ■ سیستم نسخه نویسی الکترونیک و تجویز دارو
  • ■ سیستم مدیریت دارو و انبار داروخانه بیمارستان
  • ■ و ده ها قابلیت دیگر ...
  • اطلاعاتپزشکی هسته ایتغذیه
  • اطلاعات پزشکیپرونده الکترونیک سلامتتغذیه و رژیم درمانی
  • پذیرش بیماراننوبت دهیاطلاع رسانی به پزشکان
  • پذیرش سرپاییداروخانهمدیریت اسناد پزشکی
  • بخش های بستریانبار داروییحسابداری و امور مالی
  • صندوق و دریافت صورتحسابآزمایشگاهخزانه داری
  • ترخیص بیمارانزنان و زایمانانبار تجهیزات پزشکی
  • امور قراردادها و بیمه هافیزیوتراپیمدیریت اموال و دارایی ها
  • حسابداری اطباآنژیوگرافیمنابع انسانی پزشکی
  • تصویربرداری پزشکیاتاق های عملحقوق و دستمزد پرسنل
  • سنگ شکنآندوسکوپیمدیریت پرونده پزشکان
  • ستاد پرستاریمدیریت تجهیزات پزشکیمدیریت و گزارشات
image

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم‌افزار حسابداری مالی یکی از ارکان اصلی نرم‌افزارهای ستادی در هر سازمان محسوب می‌شود. در این نرم‌افزار، پشتیبانی فراگیر از نیازهای سازمانی، قابلیت انعطاف در پیاده‌سازی مدل‌های مختلف حسابداری، قابلیت اعتماد و سهولت استفاده، مورد توجه مدیریت سازمان‌ها قرار دارد. پاسخگویی کامل با ارائه گزارش‌های منظم و دقیق به سازمان امور مالیاتی، ارائه دفاتر مالی، ترازها و صورت سود و زیان، گزارش‌های مالیاتی، تنظیم اسناد ماهانه و ارائه اسناد مثبته مالی از جمله قابلیت‌های بسیار مهم نرم‌افزار حسابداری به شمار می‌رود. اتوماسیون حسابداری مالی، قلب عملیاتی نرم‌افزارهای جامع مالی و مهم‌ترین ابزار گزارش‌دهی مالی به ذینفعان داخلی و سازمان‌های خارجی است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا اتوماسیون مالی چالیش را پیشنهاد می کنیم؟

■ طراحی و ساخت حرفه‌ای و کاربرپسند

■ ارتباط منسجم با نرم افزارهای دیگر چالیش

■ پشتیبانی از تعدد شرکت‌ها در هلدینگ یا گستردگی جغرافیایی

■ قابلیت اتصال به سایر نرم‌افزارهای سازمان

  • ■ نرم افزار جامع و حرفه ای حسابداری مالی، با رابط کاربری ساده و سرعت بالای ورود اطلاعات
  • ■ پوشش دهی دقیق، سریع و آسان انواع گزارش های قانونی برای ارائه به سازمان های ذیربط
  • ■ امکان تصمیم گیری سریع و دقیق براساس گزارش های اطلاعاتی چندلایه از ترازها تا اسناد و صورت های مالی
  • ■ قابلیت تطبیق پذیری سریع و پوشش دهی کامل عملیات حسابداری انواع شرکت های بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی
  • ■ امکان نگهداری اطلاعات مالی تعداد نامحدود شرکت در قالب شخصیت های حقوقی مستقل با خرید یک نسخه نرم افزار
  • ■ تعریف سرفصل های حساب پیشنهادی مطابق با کدینگ استاندارد و با توجه به نوع فعالیت شرکت
  • ■ امکان تعریف حداقل چهار سطح حساب ثابت و یک تا شش سطح حساب تفصیلی شناور با درختواره نامحدود
  • ■ امکان تعریف کدینگ حساب ها به صورت دلخواه و با درختواره نامحدود برای پوشش انواع نیازهای حسابداری مالی
  • امکان تعریف کدینگ حساب ها به صورت دلخواه و با ساختار درختی نامحدود
  • قابلیت تعریف حداقل چهار سطح حساب ثابت و یک تا شش سطح حساب تفصیلی متغیر با ساختار درختی نامحدود
  • امکان تنظیم طول دلخواه کد حساب در هر سطح از کدینگ حساب ها
  • معرفی الگوی سند از پیش تعریف شده جهت تسهیل و تسریع ورود اسناد مالی
  • امکان دریافت اسناد مالی از نرم افزارهای شرکت های دیگر در قالب وب سرویس یا فایل های متنی و اکسل
  • قابلیت انتقال و همگام سازی اطلاعات اسناد حسابداری بین شرکت ها و شعب مختلف
  • امکان تطبیق و یادداشت گذاری بر روی آیتم های اسناد مالی
  • تعریف الگوهای بستن، افتتاح و اختتام حساب ها و تسهیم مانده حساب به صورت دلخواه و صدور سند تسهیم حساب
  • کنترل ماهیت حساب (دارایی، بدهی، درآمد و هزینه) حین ورود اطلاعات اسناد
  • کنترل صحت عملکرد کاربران و تعیین مراحل کنترل و تأیید در کارتابل بازبینی اسناد مالی
  • تعیین سطح دسترسی کاربران به حساب ها در تمامی سطوح و دسترسی به فرم های عملیاتی
  • امکان کنترل و بررسی صحت اطلاعات سند قبل از تأیید یا ثبت نهایی
  • تعریف کارتابل برای تأیید و امضای الکترونیک اسناد مالی طی گردش کار چندمرحله ای سازمانی
  • دریافت سند حسابداری از سایر نرم افزارها مانند خزانه داری، بازرگانی، انبار، اموال، تولید، پیمان/قرارداد و سیستم حقوق و دستمزد
  • امکان مشاهده اطلاعات سایر نرم افزارها از طریق آیتم های مرتبط در اسناد حسابداری
  • ارسال گزارش های حسابداری به کارتابل مدیران در نرم افزار اتوماسیون اداری چالیش
  • پشتیبانی از چندواحد پولی و چندنرخ ارز در یک سیستم حسابداری یکپارچه
  • ارائه خلاصه سند ماهانه برای تهیه دفاتر و ارسال اسناد به صورت خودکار به سازمان امور مالیاتی
  • ارائه دفتر روزنامه در سطح کلی و دفتر معین براساس خلاصه سندهای ماهانه برای تنظیم دفاتر قانونی
  • ارائه دفاتر حساب های مربوط به عوارض، مالیات بر ارزش افزوده و سایر مالیات ها
  • ارائه صورت های مالی اصلی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان با امکان تنظیمات سفارشی
  • گزارش دفتر روزنامه در سطوح کلی، معین، تفصیلی به همراه حساب های تفصیلی متغیر و موارد ارزی
  • گزارش دفتر حساب ها به صورت تجمعی و تفصیلی بر روی تمامی سطوح حساب ها (بدون محدودیت دوره مالی)
  • گزارش تراز آزمایشی دو، چهار، شش یا هشت ستونی با قابلیت گزارش گیری چندلایه
  • گزارش آنالیز و بررسی جزئیات حساب ها بر روی تمامی حساب ها و موارد تفصیلی
  • امکان تهیه انواع نمودار و گراف در تمامی فرم ها و ارسال کلیه گزارش ها به اکسل
  • امکان ساخت انواع گزارش های مالی سفارشی بر اساس نیاز کاربر و تهیه گزارش نسبت های مالی
  • تهیه فرم چاپی دفتر روزنامه براساس استاندارد دفتر چاپی 26 سطری
  • تهیه فرم چاپی اسناد و گزارش ها در حالت های مختلف چاپ و صفحه آرایی
image

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، یک راهکار نرم افزاری جامع است که به شرکت ها کمک می کند تا روابط با مشتریان فعلی و بالقوه را بهتر مدیریت کنند. CRM تمام تعاملات با مشتریان از جمله اطلاعات تماس، پیگیری ها، سفارشات و ... را در یک پایگاه داده واحد جمع آوری می کند. این امر دسترسی سریع به اطلاعات و هماهنگی بهتر فرآیندهای کسب و کار را فراهم می آورد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا سیستم CRM چالیش را پیشنهاد می دهیم؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان چالیش، اطلاعات مشتریان را به شیوه ای منسجم و یکپارچه در یک پرونده الکترونیکی ذخیره می کند. این روش منحصربفرد باعث می شود در هر زمان بتوانید به سادگی به تمام جزئیات یک مشتری دسترسی پیدا کنید. ویژگی های برجسته CRM چالیش عبارتند از:

■ ورود اطلاعات آسان و سریع با رابط کاربری دوستانه

■ پردازش داده ها و گزارش گیری پیشرفته

■ دسترسی همه جانبه به اطلاعات از طریق دسکتاپ و موبایل

■ امکان مدیریت پروژه ها، وظایف و زمانبندی فعالیت ها

■ افزایش چشمگیر فروش و رضایت مشتریان

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سالها تجربه در زمینه نرم افزارهای CRM، چالیش یکی از پیشگامان این حوزه در کشور می باشد. محصول ما نتیجه تلاش های مستمر برای بهبود مدیریت ارتباطات شرکت ها با مشتریان است.

  • ■ پرونده جامع اطلاعات مشتری با امکان دسترسی آسان
  • ■ فرایندساز (Workflow) برای خودکارسازی و مدیریت فرآیندهای تجاری
  • ■ فرم ساز قدرتمند با قابلیت سفارشی سازی کامل فرم ها
  • ■ تقویم کاری هوشمند برای برنامه ریزی و زمانبندی فعالیت ها
  • ■ قیف فروش (Sales Pipeline) برای ردیابی و پیگیری مراحل فروش
  • ■ گزارش ساز پیشرفته با امکان تهیه انواع گزارشات سفارشی
  • ■ سیستم مدیریت پیام های درون سازمانی و اشتراک گذاری اطلاعات
  • ■ ماژول اس ام اس مارکتینگ برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی
  • ■ مدیریت تماس های ورودی/خروجی با ثبت و پیگیری کامل
  • ■ ماژول ایمیل مارکتینگ برای کمپین های ایمیلی هوشمند
  • ■ باشگاه مشتریان (Customer Club) برای مدیریت امتیازات و جوایز
  • ■ داشبورد مدیریتی با نمایش شاخص های کلیدی عملکرد کسب و کار
  • ■ و ده ها قابلیت دیگر ...
  • ■ فروشگاه آنلاین تعاملی برای فروش اینترنتی محصولات/خدمات
  • ■ امکان اتصال و تبادل داده با سایر سیستم های سازمانی مانند ERP، اتوماسیون اداری و ...
  • ■ مدیریت کامل حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل شرکت
  • ■ مدیریت تنخواه گردان ها و کنترل جریان نقدینگی
  • ■ محاسبه و پرداخت خودکار پورسانت فروش به نمایندگان و کارشناسان فروش
  • ■ صدور انواع پیش فاکتور، فاکتور فروش و گزارشات مالی مرتبط
  • ■ مدیریت کامل انبارها و موجودی انبار محصولات
  • ■ برنامه ریزی خرید و درخواست خرید از تامین کنندگان
  • ■ سیستم دبیرخانه و مدیریت مکاتبات اداری داخلی و خارجی
  • ■ امکان پیاده سازی واحدهای سازمانی متعدد مانند حسابداری، منابع انسانی و ...
  • ■ پشتیبانی از چند زبانه و ارز برای فعالیت در بازارهای بین المللی
  • ■ و بسیاری امکانات سفارشی سازی شده دیگر متناسب با نیازهای کسب و کار شما
  • نسخه شرکتی: نسخه استاندارد و کامل نرم افزار CRM برای شرکت ها و کسب و کارهای متوسط و بزرگ
  • نسخه سازمانی: نسخه سفارشی شده CRM متناسب با نیازهای ویژه سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی/خصوصی
  • نسخه سفارشی: امکان طراحی و پیاده سازی نسخه کاملا اختصاصی CRM براساس الزامات و فرآیندهای منحصربفرد شرکت
  • باشگاه مشتریان: ماژول ویژه برای مدیریت مشتریان وفادار، اعطای امتیازات/جوایز و تعامل بهتر با آنها
  • فروشگاه ساز: بستر آنلاین کامل برای راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی محصولات/خدمات شرکت
  • خدمات پس از فروش: سامانه یکپارچه برای پشتیبانی مشتریان، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات پس از فروش
  • سامانه خدمات مشتریان: پلتفرم جامع برای مدیریت ارتباطات و تعاملات چندکاناله با مشتریان شرکت